Saturday, January 31, 2009

FORM 5's LIFE



Yeah, akhirnya aku berjaya melangkah ke alam form 5 setelah 4 tahun terseksa. HAHA. Form 5 kat sekolah aku sumpah best, itu antara bnda yg mmbuatkan we are different of any other schools ;) Okay, on the 1st day ramai ckp aku dh gemuk. SIOT TOL. haha. its fine, aku pun sedar hakikatnye haha. itulah punca klu dh duduk rumah, mak aku pun bg makan byk je haih. takpe laa, aku aktif kt skola. skejap je body boleh cantik blek la. haha. ok hostel plk. this year aku masuk lambat skit sbb ade masalah2 teknikal, haha akhirnya aku berjaya masuk pada 2nd week skola. hostel skrg tk mcm last year, sunyi sepi. sbb semua budak baik je. ramai tk dapat masuk sbb last year diorg ade buat masalah kicik punye hal. alaa, come on la ustaz. haha. agak boring ah kt hostel, aku nk lepak dgn sape. yg 1 kepala dgn aku brape org je. kitorg ah yg berjaya memeriahkan suasana hostel yg suram. haha. just yg best bila mnjelang tgh malam kitorg main futsal 3on3. sumpah best. team aku biasanya rahmat n fawwaz. kitorg antara team yg ditakuti la, walaupun fawwaz tk hebat cm aku dgn rahmat. HAHA.


1 comment: